sobota, 21 lipca 2012

Łazienka prawie skończona drobne poprawki

Z drugiej strony
Łazienka oświetlona
Lustro
Taka mała

Tak wygląda juz z kabina prysznicową

Tak jak obiecała,fotki dodaje łazienka prawie skończona zostały drobne poprawki typu,szafke zamontować,wieszaki na reczniki,lampe nad lustrem,no i sprzatanie,ale to sama ogarne

No a teraz kafelkowanie kuchni.Musze przyznać ,ze mi sie podoba Pan sie postarał.Mieszkanie tak pół na pół Nasze

Narazie tyle remontowo

We wtorek czaka mnie kolejna wizyta u stomatologa,bo chyba 3 przekąłdałam,bo a to chore zatoki a to ucho a to ciezkie dni

Więc etraz najwyzszy czas zawitac do Pana doktora.Teraz uciekam na spcer z Misia a przy okazji zakupy.Na urlop mielismy jechac do Piły ale oboje zadecydowalismy,ze w tym roku nie jedziemy jak juz to wybierzemy sie w góry na 2 dni,i na takie jednodniowe wycieczki z Misią,a za rok jak nic sie nie zmini moze wkońcu nad morze;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna łazienka i widzę, że masz taką samą kabinę prysznicową jak ja, ale wybrałaś lepiej, bo masz wysoki brodzik, ja dałam się namówić na ten płytki i jak czas pokazuje, to był zły pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kabine wybierał maż;)Dziekuje
    Czekam z niecierpliwościa na Twój powrót

    OdpowiedzUsuń