wtorek, 28 sierpnia 2012

Przygotowania do świeta Milenki

Witajcie

U Nas pogoda w kratkę,dzis akurat słonecznie.Ja jakos rozleniwiona od paru dni nie wiem co się dzieje najchętniej przespała bym cały dzień.Wczoraj na usg tarczycy zaspałam wstyd,jutro ide na badani krwi bo trzeba powtórzyć cała morfologie i zobaczyć jak się sprawa ma z anemią

Jesli chodzi o 2 urodzinki Milenki,więc tak prezent zakupiony,duza lala,komplet filizanke i kolorowanka z naklejkami dla 2- latka.Tort bede robiła razem z moja mama,efekty pokaze,skłądniki juz dziś zakupiłam tylko jeszcze ozdoby musze jutro zakupić.balony do dekoracji pokoju juz sa,goście zaproszeni na piatek.Mam nadzieje ze pogoda dopisze.Tak sobie dziś spojrzałam na kalendarz i mija 2 lata jak zawitałamw progi szpitalne jeszcze z Misią w brzuszku-nie ma co zleciało

Relacja urodzinowa będzie w weekend.No i 31 będzie tez notka

U Nas dobrze dogaduje sie z męzem po ciezkich bojach,jest lepiej

Ciesze sie bo w najblizszych planach spotkanie z Anielską,ostatnio trzeba było przełozyć date spotkania ale teraz jestem pewna ze wypali

Uciekam bo jakoś nie za bardzo się czuje,musze sie na chwilke połozyć

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. trzymam kciuki ;] woesz za co ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że tym razem nic nam nie wypadnie i zarówno my jak i Wy będziemy mieli chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń