poniedziałek, 3 września 2012

Wrzesniowo-bilansowo-Poourodzinowo

Witajcie mamy juz Wrzesień,zrobiło się chłodno mnie dopadło jaieś przeziebienie kości bolą i gardło niestety tez daje popalić.Dziś byłam z Misia na bilansie 2 latka,troszkę płakała gdy trzeba było ją zmierzyć ,ale tak na oko ma z 93 cm jak nie wiecej bo nie chciała spokojnie stać.Waga to 12.5kg pediatra powiedziała ze super się rozwija wypytała o wszystko.W dzien mam jej schowac juz butelki zeby tylko piła z kubeczka tylko w nocy mleko z butli,zabki wszystkie juz są nawet nie wiem kiedy sie posypały,zdrowe,tylko z przodu lekki osad ale 17 mamy stomatologa i zobaczymy co i jak.Bo Nasza księzniczka dolne zabki myje chętnie i daje do poprawienia a górne ani sama nie chce ani nikmu innemu nie daje

Ma tez chorobe lokomocyjną w autobusie nie chciałam wierzyć ze tak małe dziecko i moze ja mieć ale lekarka powiedizała ze jak najbardziej.a objawia sie tym ze po wejsciu do autobusu Misia płacze calą droge np 50 min i sie wyłancza leci przez rece,potem usypia.Nie ma wymiotów ale podobno takie zachowaniem objawia sie lokomocyjna choroba u takich szkrabów ze koordynacja ruchowa zawodzi.Jak jest mozliwość zmieniamy jej autobus na pociag ale nie wszedzie mozna dojechac autobusem niestety

A tak Nasza misia rozwija sie prawidłowo,byle tak dalej

Dzis tez chiałam tak krótko napsiac jak to było na urodzinkach Misi.gości duzo nie było,bo tylko My,jedni dziadkowie(moi rodzice) 2 dali prezent wcześniej ale ich nie było,była prababcia,mój brat(chrzestny)i moi chrzestni.był tory Misia nie chciała za nic zdmuchnąc świeczki płakała,moze dlatego bo od tygodnia nie chce mi spac w dzień.były drobne prezenty,pieniązki,ubranka,slodycze,kolorowanki,kredki.Nasza solenizantka szalała usneła po 20 gdy wyszli ostatni goście.Było spokojnie rodzinnie

Zdjęcia moze będa a teraz uciekam robic obiad

1 komentarz:

  1. Super, ze na bilansie wszystko ok ;) nie wiedzialam wlasnie, ze takie male dzieci moga byc chorobe lokomocyjna;/ wspolczuje, sama taka chorobe mialam gdy bylam dzieckiem i wrocila mi sie w ciazy, straszne przezycie w samochodzie i wszedzie indziej jak sie jedzie;/

    OdpowiedzUsuń