środa, 21 listopada 2012

Kolejna nominacja;)

Korzystając z  wolnej chwili gdy Misia  z tata oglądaja bajki bo akurat ma wolne,ja pisze krótka notkę
U Nas wszystko dobrze zdrowie dopisuje Misia rosnie i łobuzuje ,zraziła sie do nocnika nie wiem czemu ale mam nadzieje ze jej minie.Jutro mam umówiona wizyte u nowej Pani ginek.i mam nadzieje ze wkońcu znajde dobrego lekarza na nfz
A teraz odpowiem na zaproszenie Anielskiej do zabawy.Bardzo dziekuje i już się wywiązuje
1.Jaki wolisz styl?elegancko czy sportowo?
-Zalezy od okazji,ale lepiej czuje się  na sportowo
2.Szklanka do połowy pełna czy do połowy pusta?
-Zdecydowanie do połowy pełna;)
3.Co wybierasz dom prywatny czy mieszkanie w bloku?
-Mieszkam w bloku ale chciała bym mieć swój domek z ogródkiem
4.Wakacje nad morzem czy wakacjie w górach?
-Zdecydowanie morze,fale,plaża piasek
5.Bolesna prawda prosto w oczy czy kłamstwo?
-Bolesna prawda prosto w oczy
6.Kim jesteś?Pesymistką czy Optymistką?
-Zależy
7.Czy wierzysz w przesądy?
-Nie dla mnie 13 to bardzo szczęśliwa liczba
8.Świeta Bożego Narodzenia czy Święta Wielkanocne?
-Boże Narodzenie
9.Prezenty wolisz dawać czy dostawać?
-Zdecydowanie dawać lubie patrzeć na reakcje ludiz obdarowywanych;)
10.Kim jesteś?Córeczką tatusia czy przyjaciólką mamusi?
-Chyba przyjaciółka mamusi chociaż z obojgiem rodziców mam fajny kontakt
11.Czy wierzysz w przyjaźń miedzy kobietą a meżczyzną?
-Wierze bo mam jednego przyjaciela z którym mam bardzo dobry kontakt i  jedna przyjaciółkę taką od serca;)
Mam nadzieje że się wywiązałam;)Jutro po wizycie u lekarza idziemy  kupic prezent na Mikołają dla Misi;)

1 komentarz: