sobota, 22 grudnia 2012

Już za chwilkę

Witajcie w sobotnie popoludnie,już za chwilkę nastapi ten magiczny czas;)
Milenka śpi po obiedzie a ja na szybko pisze
Mieszkanko posprzatane,choinka duża stoi ubrana od czwartku;)Dzisiaj były ostatnie zakupy, a raczej dokupywanie tego czego brakuje,czyli paru rzeczy.Ludzi w sklepie tłumy.dobrze,że dziadek zgodizł się zostać z Misia a ja z mama  załatwiłam wszystko szybko,maż w pracy.Gotowanie miało zacząc sie od jutra,ale w domciu już pachnie grzybami,kapustą.Jutro pieczemy  4 ciasta i pieniczki,lepimy pierogi i wiele innych rzeczy więc będzie ciekawie
Uwielbiam ten zapach świąt
Pokaże Wam jakie cuda wyczarowałam z Milenką
Zdjęcie nie najlepszej jakości ale jest.Oto pierwszy łańcuch zrobiony wspólnie z córeczką


A to Nasze ozdoby z książeczki
Mała pomocnica;))
Zajrze jeszcze na bloga 24 Grudnia ale tylko na chwilkę ponieważ wtedy mija mi 5 lat w blogowym świecie
Wiec już teraz chciałabym złożyć Wam życzenia


W tę Wigilijną noc, niech w Waszym domowym zaciszu, przy Wigilijnym stole,

Zapanuje miłość, poczucie radości oraz zgoda,

Niech rodzinne ciepło doda wam odwagi w nadchodzącym nowym roku,

Tak aby był jeszcze lepszy od bieżącego.





2 komentarze: