czwartek, 27 grudnia 2012

Po świetach

Witajcie musze przyznać że świeta zleciały mi bardzo szybko,i szczerze jakoś malo czulam ich magie.
Od niedzieli była u moich rodziców moja babcia,bylismy i my i będziemy aż do 20 stycznia ale o tym za chwilkę
Babcia była przez całe świeta do wczorajszago wieczoru.
W niedziele z mama piekłam ciasta sernik,makowiec i piernik dodatkowo  ja sama piekłam pierwszy raz  pierniczki z przepisu koleżanki wyszły bardzo smaczne i bardzo duża ilosc;)Gotowalysmy tez inne smakołyki żeby wszystkiego nie robić we Wigilie
Tak czy siak  w poniedziałek tez było duzo gotowania,barszcz z uszkami ,zupa grzybowa,ryby,kompocik
Kolacjie jedliśmy wczesniej ok 16 bo mąz do pracy szedł, było Nas 7 osób.Moi rodzice,babcia,brat,Ja z meżem i Milenka
Kolacja mineła nam w bardzo rodzinnej atomsferze,potem było rozpakowywanie prezentów w tym roku kosmetycznie;)Misia też bardzo zadowolona dostała drewniane puzzle,piżamke i 2 misie od dziadków.Od Nas duzą maskotkę bałwana  2 kolorowanki,kredki,duże klocki troszkę tam było tych prezentów.
Przy dzieleniu oplatkiem jakoś mi się oczy zaszkliły
Potem były rozmowy  ciasto,w tle kolędy mąż został wyprawiony do pracy.Na psaterke poszedł tata z mym bratem mi sie usneło już ok 22
W pierwszy dzieś świąt było prawdziwe lenistwo rodzinne.
Moi dziadkowie własnie w pierwszy dzień świat obchodzili by  swoją 51 rocznice ślubu,no ale niestety  przeżyli z sobą tylko 37 lat,dziadziuś zmarł;(W drugi dzień świat było wspólne śnaidanie potem spacer na msze,Misia byla bardzo grzeczna,kościół pięknie przystrojony,masza piękna.Potem był wspólny obiad no i tak nam zleciały święta
Niestety snieg popadał tylko dzien przed Wigilią,a potem już tylko deszcz,dlatego mi jakoś tak brakowało go na święta
sylwester tez jakoś nie wypali bo mąz ma 1 stycznia na rano
W przyszłym roku czekaja nas fajne wydarzenia w kwietniu i październiku 60 urodziny teścia i teściowej
W maju Nasza 5 rocznica ślubu, w lipcu 50 mego taty.no i urodziny
Chciałam Wam dziewczyny podziekować za wszystkie karty z życzeniami ,smsy jest mi bardzo miło.
Zaskoczyłysmie mnie;)
Lece Was teraz jeszcze poodwiedzać na blogach i uciekam
Mąż ma urlop od 20 do 31 stycznia bardzo mnie to cieszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz