poniedziałek, 3 grudnia 2012

Śnieg

Zawitał do Nas grudzień a razem z Nim od wczorajszego wieczoru snieg i mrozik;)
Prezenty dla Misi na Mikołaja zakupione  nie to co chciałam wybierał maż,Ja wybieram pod choinkę.Lista świątecznyhc zakupów zrobiona,prezentów też już prawie;)
Więc zostaje male buszowanie po sklepach
Dzis była  w bibliotece wypożyczyłam kilka nowych tytułów
Jutro na kontrolne badania krwi i żelaza.Lekarka moja tak zdecydowała że przez miesiac mam brać zelazo potem kontrola potem 2 miesiace spokój i znowu miesiac zelazo  i znowu kontrola i tak w kółko,bo Anemia raz jest raz jej nie ma.I prosila zeby powtórzyć ta bete więc powtórze pewnie wynik będzie 0,ale dla swojego i jej spokoju co mi szkodzi.
W przyszłym tygodniu wizyta u stomatologa ,mamy tak dziwnie bo mój misiek ma 11 Grudna ja dzien po nim a dzień po mnie moja mama.
Ciesze się że już Grudzień,Milenka jest jeszcez trochę za mała   na pasterkę i pewnie zosatne z nią w domciu,ale w Boże Narodzenie wybierzemy się razem do kościoła
Bardzo lubie ten świąteczny czas

1 komentarz: