niedziela, 26 maja 2013

Trzeci Dzień Mamy

Witajcie u Nas wkońcu po deszczowych dniach zaświeciło słonko ale dalej jest zimno.
Dzisiaj wyjątkowy dzień-Dziś Wszystkie mamy mają swoje świeto,ja już swojej mamie złozyłam zyczenia dałm karte i duża czekolade,a wcześniej róże w doniczce i sadzonki róz do ogródka.Milenka dopiero wieczorem chyba jak wróci tata to złoża zyczenia i wogóle,wiem bo pare dni temu wyprosili mnie z pokoju i działali coś plasyucznie przez 2 godziny jestem ciekawa,ale musze poczekac do wieczora aż mąż wróci z pracy,bo wszystko owiane jest tajemnicą
Ze zdrówkiem Milenki troszke lepiej został tylko kaszel
W tym miejscu chciałabym złozyc  życzenia wszystkim mama jak i tym przyszłym i starającym się Wszystkiego dobrego,duzo radości z każdego spedzonego Dnia z Waszymi pociechami,każdego uśmiechu,każdego gestu;)WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE,NAJPIEKNIEJSZE
A ogarnąć uciekam się ogarnąć,
Ps. Mój dawny pokój miał kolor kremowy a teraz kremowo zielony;)Tata wczoraj malował i wyszło fajnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz