sobota, 4 maja 2013

W biegu PROŚBA

Parę dni temu zaczął się Nasz ulubiony miesiąc,nie zaczał sie dla Nas ciekawie
Dzisiaj odbył się pogrzeb babci jestem zmęczona fizycznie i psychicznie
Na dodatek pogoda od 1 maja do kitu,deszczowo,pochmurnie,nastroje też takie jak pogoda
Majówki z wiadomych wzgledów brak
Teraz zostało zalatwianie dokumentów u notariusza,zrzekanie się spadku a raczej długów,kredytów
Jedna wielka bieganina
Na dzisiaj to tyle
Ps. Mam prośbę zostawcie w komentarzach ślad kto odwiedza mego bloga

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. wyrazy współczucia z powodu smierci babci. Monika ( monikmroz@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odwiedzam, zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę biegania macie jednym słowem... Ja jestem i zaglądam choć rzadziej komentuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wazne zeby sie ulozylo wszystko Ja rowniez zagladam do Ciebie dziekuje ze jestes

      Usuń
  5. ja zagladam od samego poczatku jak jeszcze bylas na poprzednim blogu,chyba nawet jeszcze przed narodzinami Milenki,bardzo lubie do Ciebie zagladac jest tu zawsze tak milo i przytulnie,sama niestety nie pisze bloga.Niedobrze ze maj zaczol sie tak smutno , dla was to cudowny miesiac bo to miesiac waszego slubu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ze od samego poczatku jestes szkoda ze nie piszesz bloga

      Usuń