środa, 15 maja 2013

Zielono Mi

Witajcie
Zielono mi tak jak w tytule,zazieleniło sie u Nas jak nie wiem
Wczoraj zrobiłam małą sesje zdjęciową dzieciaczką Milence Jej koledze i koleżance z podwórka,oj cieżko było się nabiegałam ale warto
U Nas jakoś leci wyniki dobre ale czuje się jak się czuje 12 czerwca ide do neurologa może on coś poradzi
Dzisiaj przyjaciółka rozjasniała mi włosy,może porobie pare fotek to pokaże
A tak to jakoś tak leci czas który spedzamy na świeżym powietrzu,za pasem Dzień mamy,urodziny mojej babci i w ten sam dzień Nasza 5 rocznica ślubu
Małe plany są ale jak będzie to się okaże
Pokaże Wam jeszcze na sam koniec tej krótkiej notki mojego Boba Budowniczego,reszty dzieci z sesji zdjęciowej narazie nie .Można poogladać w innym miejscu fotki
Uciekam bo taki nocny Marek ze mnie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz