środa, 31 lipca 2013

35 miesięcy Milenki i ciekawe rozmowy

Milenka za miesiąc kończy 3 latka,kiedy to zleciało to nie wiem
Pamietam jak by wczoraj jak przyniosłam Ją ze szpitala do domu taka mała kruszynka a dziś to już panienka;)
Oto ciekawe sceny z udziałem Milenki
1.Wczoraj rano pytam Milenki wyspałas się?Na co Milenka tak a Ty mamo?Mina moja bezcenna bo przeważnie odpowiada krótko tak
2.Zmieniałam pościel i mówie Milenko zanieś brudna poszewke do  pralki,myślałam że tylko zaniesie i już A Misia na to-Już leca pralki mamo?
No i scena 3 po której zbierałam szczęke z podłogi
Parę dni temu wróciłam z Milenką wieczorem z podwórka byłysmy w domciu tylko we dwie,Ja nalewałam wody do brodzika na kąpiel ,Milenka się bawiła i nagle zadzwonił stacjonarny telefon Ja zawołałam z łazienki Milenko odbierz, a Misia biegiem do dużego pokoju podniosła słuchawke i mówi Halo to Ja Misia nie ma dziadzi;)Myślałam ze padne doleciałam do telefonu akurat dzowniła moja babcia i sie musiała wysmiac zanim ze mną zaczeła rozmawiać
Niby proste scenki a rozkładaja mnie na łopatki
A teraz tak ogólnie ze zdrowiem ok
do mych urodizn zostały 2 tyg jak będą wyglądac okaże się
Do Misi juz goście zaproszeni na urodzinki
Zakończe tym że parę dni temu odwiedziła Nas siostra mojej chrzestnej z 14 miesięczną Lenką
Dziewczynki roznosiły pokój ,szalały a gdy młodsza miała wyjeżdzac starsza się rozpłakała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz