sobota, 25 stycznia 2014

Fotki z kina i pare info

Witajcie u Nas mrozy -18 dzis bylo w dzien caly dzien pada snieg
Ostatnio zrobilam Misi badanie moczu kontrolne i wyszly leukocyty ale u nas do lekarza rodzinnego nawal ludu i dopiro na 3 mamy wizyte ja przy okazji narazie tez mocz zrobilam bo @ jeszcze nie ma jak zwykle sie spoznia mysllm ze wyniki beda dobre a tu tez lipa
I tez lekarz na 3 lutego bo jest jedna lekarka drug na l4
Tak sie wymieniaja ja biore urosept bo konsultacji z prtwatnym ginem i 5 mam sie zglosic z nowymi wynikami moczu do niego i jak bedzie dobtze zalicze tez cytol.ale jeszcze @musi dojsc,a Mile kapie w rumianku
Tata akurat ma teraz na poniedzialek wizyte to mu dam wyniki zeby pokazal bo ja nie mam po co isc bo taki nawal eh dobrze ze Mala nie ma zadnych objawow bo zostalo by nam pogotowie
Jak mi zejdzie zapalenie to krew musze zrobic
Ale to wszystko prywatnie bo u Nas tez jest problem ze skierowaniami
Wszyscy mowia ze dziwna mmy ta przychodnie dlugo trzeba czekac
Teraz koniec narzkania i obiecane fotki z wizyty w kinie
A za jakis czas z remontu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz