poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wieczorowa pora

Witajcie siedze sobie po prysznicu,nasza mala smerfetka spi
Dzisiaj mielismy kolede u rodzicow fajny ksiadz byl
Posiedzial nawet nie byl pozno bo po 17 a zaczeli o 16
Mial 8 klatek bo 2 chodzilo
Wtym tygodniu wkoncu wybieram sie na badania kontrone
Bo robilam w lipcu a wazna decyzja u nas zapadla
Jak wszystko bedzie dobrze to gdzies na wiosne bedziemy sie starac o rodzenstwo dla Milenki,narazie jakes uciski mam w kregoslupie szyjnym slabo mi sie robi
Wiec taj jak napusalam na fb jestem pelna nadziej ze wszystko bedzie dobrze ale dowiemy sie na poczatku lutego:-) Do tego doszla moja fobia atrach przed wychodzeniem z domu,przyszla tak nagle ale walcze:-)
Utrudnia mi to troche zycie ale mam duze wsparcie to i zym walcze i mam nadzieje ze wygram:-) :-) :-) Bo mamy plany marzenia
W kwietniu jest dzien otwarty w przedszkolu Milenka pojdzie zobaczyc
Ale prawdopodobie pojdzie dopiero do zerowki nie spieszy sie chyba ze juz teraz jej sie spodoba bo jest bardzo otwarta
W sobote do moich rodzicow przyjechali tesciowie
Dalej remontuja(nasze)mieszkanie potem wkleje zdjecia
Mieszkanie ma byc na Mile ale zobaczymy
Byly wyrownywane scuany i malowane, panele na pidlogach w 3 pokojach,ladnie wyszlo,teraz wybieram inne firanki bo pokoj sypialia z nebieskiego stal sie lekko rozowy.Panele wybieral maz ,kolor scian ja:-)

No ale sie rozpisalam ide robic sobie kolacje:-)
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz