sobota, 10 maja 2014

Majowo

U Nas pogoda w kratke,wypadalo by sie odezwac:-) Majowke w domciu spedzilismy bo maz do pracy
Milenka byla tez na odpuscie z dziadkami
Chodzimy sobie na spacery na zmiane z Milenka,bo Misiek pracuje po 12 godzin a jak ma wolne to on bierze mala na plac zabaw a ja nadganiam z obowiazkami domowymi:(
Za 3 tygodnie Nasza juz 6 rocznica slubu:-) Ciezki to byl rok dla Nas nie umielismy sie dogadc
Mam nadzieje ze to juz za Nami ale czas pokaze
Ze zdrowiem w miare dobrze
Milenka szaleje wszedzie jej pelno
Nauczyla sie zasypiac po 19 a wstaje po 6 zaakceptowala swoje nowe lozko:-)
Pierwsze usypianie trwalo 2 godziny przy czytaniu bajek nie umiala sobie miejsca znalesc i ok 4 rano  przyszla do mnie a teraz juz normalnie spi u siebie:-) I nawet nikogo nie wpuszcza do siebie:-) Milenka uczy sie tez jezdzic na wiekszym rowerze ale narazie zamiast do przodu to do tylu pedaluje:-)
Dzisiaj przyjechal starszy szwagier bo jutro bierze udzial w maratonie biegowym
Chcialam tez prosic o trxymanie kciukow za moja szwagierke termin ma na 5 wrzesnia ale ciaza zagrozona:(Dowiedziala sie ze praktycznie jest juz gotowa do porodu rozwarcie jest ale to za wczesnie
Niech wiec maluch jeszcze poczeka
Uciekam

4 komentarze:

  1. U mnie też pogoda zmienna, w ciągu dnia słońce, zaraz deszcz. Trzymam kciuki za szwagierkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda w tym roku pozostawia wiele do życzenia - niestety :(

    http://zapisane-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń