środa, 7 października 2015

Zapach jesieni

Witajcie ale mnie długo nie było jakoś nie miałam czasu żeby  napisać ale zagladam Was czytam;)
Mamy piękną jesień chociaż poranki zimne ale co tam na drzewach piękne kolory
Co u Nas Milenka juz prawie 2 miesiąc chodzi do zerówki,nie ma płaczu,chodzi chętnie,ma juz swoja koleżakę Agatkę.Wstaje jak w zegarku 6,30 potem jeszcze leży ogląda bajki,je śniadanie,ubiera się i o 7.50 wychdzimy;)a  13.40 ją odbieram.Na wystawie wisza już pierwsze rysuki Milenki,ma zajęcia z logopedą,angielski miała mieć od pażdziernika ale jeszcze nic nie wiadomo.Bardzo podoba jej się religia
Dzisiaj mieli pierwsza wycieczkę do mdku ale uparą się że ona nie chce iśc na wycieczkę ale do zerówki
Wieć bardzo się cieszę że dobrze jej idzie jej Pani ją chwali(odpukać)żeby nie zapeszyć
Milenka jest zdrowa jak narazie nie miała tylko zapalenie gardła
Ja też się musze pochwalić wkońcu zrobiłam badania po 2 latach takie podstawowe wyszły ok,miałam tez kaszel  co mnie skłoniło do wizyty u lekarza no i zaczełam teraz już pełna parą wychodzić dalej;))Spacerujemy z Milenką zbieramy skarby jesieni kasztany,kolorowe liście itd
Lubie jesień ale czekam na moja ulubiona pore roku zimę;)))
Zaliczyliśmy też wypad do pizzeri ja z mężem ,Milenka i znajomy fajnie było
Dobra uciekam postaram się odzywać pisać cześciej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz