poniedziałek, 11 czerwca 2012

No to zaczynamy

Witajcie

Powolutku się tutaj zadamawiam,postanowiłam napisać notke

Widzę ze medlujecie się w nowym miejscu co mnie bardzo cieszy

Zajeta z uporem maniaka przenosi mi notki z onetu w nowe meiejsce,do którego dodam link jak tylko skonczy.Notki beda takie pamiatkowe a tu będe pisała dalej

Teraz napisze co u Nas słychać-Misia zdrowa,szaleje i łobuzuje.Wszedzie jej pełno,a ze pogoda nie sprzyja za bardzo spacerą to siedzimy w domciu.

Z Miskiem zdarzają się lepsze i gorsze dni chociaz nie ukrywam od chwili przyjazdu tesciów chyba wiecej jest tych nieciekawych chwil

Są rozmowy czasami bardzo długie,ale potem i tak wszystko zaczyna sie od nowa i jest wojna

Nie chce mi się zabardzo rozpisywać dzisiaj.Misia wstała ide jej dać obiadek

Wiem ze obiecałam dluzsza notke napewno będzie i będzie nowe foto Misi jak urosła i zabawa do której zaprosiła mnie Zajeta .A teraz uciekam

4 komentarze:

  1. no to czekamy na dluzsza notke i tutaj juz bede komentowac mam nadzieje regularnie, bo na onecie jakos nie umialy mi sie dodac te komentarze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na dluzsza notke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się ,że Misia szaleje już i zdrowa:* , Kochana a czy będziesz wstawiała foteczki? bo brakuje mi tu ich bardzo:**:

    OdpowiedzUsuń