sobota, 23 czerwca 2012

Zabawa-11 pytań

Do zabawy zostałam zaproszona przez Eko-Mame Dziekuje

Zasady;

-Odpowiadamy na 11 pytań podanych przez pytającego

-Mianujemy kolejnych jedenaście

-wymyslamy Nasze jedenaście pytań

A o to 11 pytań Eko-Mamy i moje 11 odpowiedzi

1.Ksiązka czy film?

Zdecydowanie ksiazka

2.Obyczaj czy kryminał?

Jasne ze że kryminał;)

3.Góry czy morze?

Morze

4.Polska czy zagranica?

Polska -bo jest tu bardzo duzo ciekawych i pieknych miejsc

5.Obraz czy zdjęcie?

Zdjęcie

6.Stylowo czy nowocześnie?

Troszke tak troszke tak;)

7.Wino czy piwo?

Nie przepadam za alkoholem

8.Restauracja czy fast food?

Restauracja

9.Kwiaty ciete czy w doniczkach?

Lubie i takie kwiatuszki i takie

10.dom czy mieszkanie?

Marzy mi się taki domek z ogródkiem

11.Kino czy Dvd?

Kino

No a teraz jedenaście moich pytań

1.Szpilki czy trampki?

2.Sukienka czy spódniczka?

3.Owoce czy warzywa?

4.Biblioteka czy kino?

5.Rozmowa czy cisza?

6.Rower czy rolki?

7.Plaza czy woda?

8.Horror czy romans?

9.Koncert czy spacer?

10.Romantyczna kolacja czy szalony wypad nad morze?

11.Błyszczyk czy tusz do rzes?

Do zabawy zapraszam

Eko-Mame,Anielska,Meg,Lenkę,Kręconą,Barbaroskę,Tinę,Olinkę,Angel.Age z chłopakami,Anie mame Kingi


4 komentarze:

  1. Dziękuję, odpowiem tu w komentarzu, bo u mnie na blogu nastrój daleki od zabawowego.

    1. Ani to ani to, dla mnie adidasy.
    2. Ani to ani to, tylko spodnie, takie czasy.
    3. Warzywa.
    4. Kiedyś biblioteka częściej niż kino, teraz ani to ani to.
    5. Rozmowa.
    6. Ani to ani to, chodzę pieszo, ew. auto i pociąg.
    7. Plaża nad wodą.
    8. Ani to ani to, zamiast tego obyczaj, biografie.
    9. Kiedyś koncert teraz spacer.
    10. Romantyczna kolacja czy szalony wypad, wszystko daleko poza zasięgiem.
    11. Tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, i ja odpowiem Ci tu:)
    1.Ani szpilki ani trampki, najchętniej baleriny lub lekkie sandałki.
    2.I sukienka i spódnica, lubię jednakowo.
    3.Lubię i owoce i warzywa.
    4.Kino.
    5.Rozmowa.
    6.Rower.
    7.I plaża i woda!
    8.Horrory kiedyś lubiłam, teraz nie. Romans? Czy ja wiem? Ewentualnie komedia romantyczna.
    9.Spacer.
    10.Wypad nad morze, niekoniecznie szalony;)
    11.Tusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak znajde czas, oczywiscie pobawie sie w to:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki0 za0 nominację0 i0 właśnie0 bior4ę0 się0 za0 pisanię:***

    OdpowiedzUsuń