środa, 27 czerwca 2012

...............

Najwyzszy czas coś napisać.a więc tak ostatnio robiąc notke zapomniałam o Dniu Ojca-całe szczeście ze tylko na blogu.Tatus Misi został obdarowany,mój tata i teśc równiez.

Co u Nas upały troszke odpuściły,duzo czasu spędzemy na świezym powietrzu z Misią.

Mnie ostatnio dopadł bół ucha,z wizyty u dentysty niestety nici bo cała noc poprzedzajaca wizyte zwijałam się z bółu,do lekarza udało mi sie dostac dopiero dzisiaj, i to ogółnego po skierowanie do laryngologa i uwaga ładny termin na 18 lipca.wczesniej wogóle nie ma mowy,zebym się dostała.do tego czasu ucho samo przestanie boleć,a drugi termin w innej przychodni był na wrzesnia.

Pani doktor kazała mi tez powtórzyć morfologie i zelazo,i jutro rano trezba wykonać badanie,bo chodze jakos ostatnio przemęczona i powiedziała ze nie zaszkodzi zrobić

Jesli chodzi o Decyzje która podjełam z mezem,to jest to decyzja o rodzeństwie dla Misi,troszkę przyspieszyliśmy żeli nic się nie zmieni,i bedzie nam dane to starania rusza szybciej niz kiedys planowaliśmy.

Nie chciała bym zeby Misia była jedynaczką,odkładalismy decyzje ze wzgledów finansowych.ale wzielismy pod uwage wszystkie plusy i minusy i zobaczymy jak to będzie

Jakoś mi sie mysli rozbiegły.Nastepna notka będzie o Misi


1 komentarz:

  1. Zdróweczka Kochana:***
    Super,że planujecie drugie dziecko:) my się staramy też o drugie właśnie:**może w tym samym czasie zajdziemy w ciążę:***

    OdpowiedzUsuń