poniedziałek, 23 lipca 2012

Czas nocnikowania&sprawa piaskownicy

Witajcie

Zaczne moze od tego,ze ruszyła sprawa piaskownicy,bo o placu zabaw mozemy narazie pomarzyć

Dzisiaj chodziły dwie kobitki i zbierały podpisy od tych którzy wykupili mieszkania.Panie są ze spółdzielni mieszkaniowej,myslałam ze to dłuzej potrwa a tu prosze-szybko.Własnie o to nam chodziło.Napewno za ok 2 tyg bedzie wiadomo juz na 100% czy piaskownica wróci

A teraz o sprawie nocnikowania,postanowiłam się ostro wziaść za odpieluszkowanie Naszej Misi.Juz jakis czas temu podjełam próby z róznym skutkiem.a dzisiaj misia sama zawołała na nocnik i zrobiła wszystko.Juz pół dnia chodzi bez pieluszki i narazie nie było zadnej wpadki-byle tak dalej.Nic na siłe,jesli nie bedzie chciała załozymy pieluszke ale narazie jest dobrze.

Postanowiłam tez,ze nastałe zagości u Nas kubek niekapek,bo do tej pory była butla na zmiane z kubkiem

A teraz uciekam

3 komentarze:

  1. trzymamy kciukasy za nocnikowanie.. u nas dalej w tyle;p sadzana na nocnik zrobi siku ale nie woła;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjdzie czas,że zawoła;)U nas też róznie bywa z tym wołaniem
    Jest dzien że albo zawoła lub pokaże a jest dzień.Ze mimo siadania na nocnik nie zrobi nawet jak by tam siedziała 15 min a leci po nogach.Wiec sie uczymy cały czas

    OdpowiedzUsuń
  3. super40 tr4zy6mam0 kciuki0 za0 nocnikowanie0 bar4dzo0 mocno:***

    OdpowiedzUsuń