wtorek, 31 lipca 2012

23 miesiące Naszej Misi i wszystko inne

Witajcie

Dzis Milenka kończy 23 miesiące duza z niej dziewczynka,chodzi i powtarza;nie wiem,nie ma i dobrze;)

Przygotowania narazie do 2 urodiznek stoją w miejscu,trzeba pomyslec jak by miała wyglądac ta mała imprezka naszej Misi,napewno pojawi sie osobna notka na ten temat

Umówiłam juz Nasza córeczkę na bilans 2 latka na 3 wrzesnia

Dzis bedzie taki miks notka.Co u Nas wróciły upały a ja dostałam takiego lenia ze szok

W piątek byłam u endokrynologa,do kontroli z tarczyca wszystko jest dobrze tak jak przed ciaza jak i w ciazy było.Miałam iśc w pazdzierniku po porodzie ale nie byłam w stanie.Wziełam w piątek Misie z soba na 9 rano,bo nie miałam jej skim zostawic bo mama miała wizyte tego samego dnia,Misiek w pracy mój tata tez.Zostałam przyjeta uwaga... o 17 myślałam ze padne byłam 45.Kobitka w recepcji skierowanie odemnie chciała a przez tel nie było o tym mowy i zgłaszałam jej ze jestem z mały dzieckiem.I co i nic nie chciałam wejsć jako 1 bez przesady mogłam poczekac ale miała przekazac lekarce i ta miała zdecydować.Lekarka wyszla przed 17 była zdziwiona ze ja jeszcze siedzie i pytała sie czy zgłaszałam w recepcji ja ze tak a ona jak naskoczyła na recepcje ze kobiety ciezarne i z malymi dziecmi wchodza wczesnie a nie czekaja tyle godzin i maja przyjsc jej takie sprayw zgłaszać.A sie okazało ze wogóle u Niej nie byli.Bo ona przyjmuje miedzy pacjetami.

I zadnego skierowania nie było trzeba;)Teraz mam wizyte na 11 wrzesnia ,zeby jej pokazać wyniki z usg i bedziemy miec pewnosc ze na 100% jest dobrze i mam juz na godizne 12 powiedziała ze nie zaleznie od tego czy bede sama czy z małą.Tym razem Misia zostanie z babcią lub ż jak będzie mógł wezmie wolne.Remont trwa.Dzis Pan kończy kafelkować kuchnie,ma juz gotowa cała lazienke i przedpokój no i 7 sierpnai meble do kuchni i pokaze Wam efekt końcowy

Co do walki o piaskownice to do dzisiaj wspólnota zbiera podpisy jest 4 za i 4 przeciw

Teraz uciekam sie ogarnąc i z Milenka na spacer


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz