piątek, 3 sierpnia 2012

Witaj mój ulubiony miesiącu...dla Ciebie

Sierpień to jeden z moich ulubionych meisiecy,poniewaz wiązą się z nim dobre wspomnienia w kolejności jakiej się odbywaja to data zostania parą,zareczyny,Moje urodziny,urodziny Milenki.Bedziemy mieli co świetować;)Dzisiejszy dzien minął mi na załatwianiu róznych rzeczy w urzedach.Mało przyjemne jeszcze w taki upał ale jak trzeba to trzeba.Wczoraj maz wrócił z nowa porcja fotek remontowych-ale to po weekendzie.Jakoś mi tak dziś smutno po tym czego dowiedziałam się od kolezanki.Naprawde zasługujesz na szczeście i wierze ze kiedyś najlepiej jak najszybciej,wszystko się ułozyło.Ty wiesz mycha ,ze to o Tobie trzymam kciuki.Chodze jakaś rozbita i zastanawiam się nad tym wszystkim

Dzisiejsza notka taka krótka bedzie

Nastepna notka będzie o mym męzu wadach zaletach i o mnie;)

1 komentarz:

  1. Ja se dam rade nie bede walczyła o niego bo nie jest wart.jak nie ten to inny ja długo sama i tak nie bede ale nie dam sie w konia robić.

    OdpowiedzUsuń