wtorek, 14 sierpnia 2012

26

Witajcie w tą wieczorowa pore

Cały dzisiejszy dzien byłam jakas taka dziwna ,pewnie po wczorajszym nadal jako tako

Przed podłudniem wpadłł mój chrzestny na kawe i ciacho urodzinowe;)Ale krótko był bo wyjezdza jutro na 5 dni,potem ok 14 przyjechała babcia z drugim wujkiem,po 15 przyjechali teściowie a po 16 przyjechał Nasz przyjaciel i kolezanka.Atmosfera zrobiła sie dziwna,dzięki rozmowie o mieszkaniu,kazdy co innego mówił,ale to na inna notkę.Potem posiedziałam do 19 ze wszystkimi goścmi tesciowie się zaczeli zbierać.Misia została z moimi rodzicami a My w piątke poszlismy na piwko i tam dopiero atmosfera się zmieniła smiechu było bardzo duzo;)Byłam Ja z męzem,Mój brat,kolezanka i przyjaciel

Dzien minał mi jakos zakrecony nie ma co;))Mąz ma od wczoraj urlop az do 26 sierpnia,w czwartek pojedziemy na mieszkanko,akurat wtedy jak teściowie wracaja do siebie.Moze uda Nam sie jakos poskładac wszystko,bo narazie ejst jako tako

Uciekam spac po tym zakręconym dniu i dziekuje za zyczenia na nk smsami i wszystkie inne jesteście kochane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz