niedziela, 12 sierpnia 2012

Przygotowania& spotkanie

Troszkę miałam przerwe w pisaniu ale juz jestem

Jutro mamy swoje 2 małe rocznice 9 lat razem i 7 lat od zaręczyn,a we wtorek mam urodizny i troche gosci sie zapowiedziało,relacja bedzie potem.moze nawet fotki

Dzisiaj wybieram sie do swojej babci zawieść skąłdniki na sernik bo chce taki babciny na uroidzny a ja jutro wieczorem bede robiła drugie swoje ciacho.Dzis tak krótko,bo za raz wychodze.Posprzatane juz mam

W planach jest tez spotkanie z Anielską;)Na które bardzo czekam

3 komentarze:

  1. Też na nie czekam :) mam nadzieję, że uda nam się zgadać terminami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. noo duzo macie tych swiat w sierpniu;);)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze Dorota szaleje ostatnio ze spotkaniami z blogowymi kolezankami :))) Zazdroszcze, ze ja tak daleko :P
    WSZYSTKIEGO NAAAAAAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZNIC!!! 9 lat-wow :O

    OdpowiedzUsuń