poniedziałek, 17 grudnia 2012

Taki sobie post

 Witajcie
Tak jak pisałam wcześniej dzisiejszy dzień był dniem pocztowym.Na szczeście ludzi było mniej niż myślałam.Paczka została wysłana,wczoraj jeszcze była dopakowana.karty świąteczne też poszly.Mam nadzieje że wszystko  dojdzie przed świetami.
Śniegu już u Nas nie ma,chociaż mam cicha nadzieje że trochę go na świeta spadnie
Od soboty zacznie się gotowanie, 19 Grudnia dopakuje reszte prezentów bo muszą dotrzeć
Czekam aż Misia się obudzi to jeszcze zrobie porzadek na szafie i  trochę akcentu świątecznego wyczaruje
Za pare dni  minie 3 lata jak się dowiedziałam że jestem w  ciąży z Misią  a 24 Grudnia 5 lat jak bloguje.I wtedy tez pojawią się notki
Wybieram się też do spowiedzi przed świetami w sobote z rana.Narazie aż tak nie czuje magi świat ale mam nadzieje ze jak rusza przygotowania  na dobre to i ta magia się pojawi
Na tym koncze te dzisiejsze któtkie moje wypociny;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz