czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty czwartek i wszystko inne

Witajcie zaczne może od tego że humor mam super.Milenka zdrowa(nareszcie)Ja tez już dobrze
Dzisiaj słodkie świeto,ja się dziś zajadałam faworkami no i jeden pączek też był ze śmietaną się skusiłam
Moi rodzice jutro maja rocznice ślubu,w sobote mamy gościa nasz kolega wpada.A w niedziele jedziemy w odwiedziny do małej Lenki
Dziś mnie naszło na sprzatanie takiego kręćka dostałam,że szok.Wysprzatałam szafe i komode Milenki,już dawno mnie tak nie napadło
Dzisiaj tak troszke o wszystkim i o niczym
Jestem bardzo dumna z mojej  Milenki, woła na nocnik,czasami cały dzień chodzi bez pieluchy i za każdym razem  siku ląduje w nocniku  a czasami jej sie zdarza ze w majteczkach.Ważne ze woła
Kolejny krok  do przodu
Troszke mnie martwi ,bo nie chce pić z kubka,tylko musi mieć kubek słomkę,ale mam nadzieje że się nauczy
Mam w planach farbowanie włosów,jeszcze myśle nad kolorem.Jak już będe po farbowaniu to może się pochwale zdjęciem no i na dniach dodam obiecane fotki z sali zabaw
Teraz uciekam po za raz kapanie małej bo cały dzień nie spała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz