piątek, 26 kwietnia 2013

Prośba i w skrócie

Witam na samym początku mam prośbe do Angel o nowe zaproszenie na bloga bo mi wygasło i nie mam jak zaglądać;((Muszę przyznać ze zaniedbałam bloga ale obiecuje poprawe
Misia ostatnio odmowiła już mleka i kaszek
Szalejemy na podwórku bo mamy super pogode;)
Po 52 dniach przyszła @,więc wizyta u gina mego 17 maja,wczoraj miałam wizyte u ortopedy,zobaczył prześwietlenie kręgosłupa,stwierdził ze nie ma źle ale dopiero jak się objawy nasila da skierowanie na rezonans,narazie mam nie nosić ciezkich rzeczy,bo drentwieją mi ręce i nogi
Narazie tak w skrócie bo Misia śpi a potem spacer etraz dwa razy dziennie musi być obowiązkowo.
Tak bez ładu napisałam,ale daje znać że jestem czytam,nie zawsze znajde czas na komentowanie

2 komentarze:

  1. Nie wygasło Ci zaproszenie. Przestałam pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,pisalo ze wygaslo myslalam ze moze zmienilad adres a ja lubilam cie czytac a mozesz w komentarzach zostawic jakies namiary na ciebie?np gg lub meila?lub dac znac jak wrocisz do blogowania?

    OdpowiedzUsuń