poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wiosennie

Witajcie Kwietniowo,jakoś ostatnio nie miałam czasu żeby pisać
Troszkę się działo
Więc tak zacznę może od tego,że wkoncu zaświeciło słoneczko,chociaż śnieg jeszcze leży,ale coraz go mniej
4 Kwietnia wypadała rocznica śmierci mego dziadka,niestety pogoda nie pozwoliła na wizyte na cmentarzu,moi rodzice byli pare dni przed  rocznicą
U Nas powoli zycie płynie,ja skonczyłam leczenie,wszystkie wyniki dobre dzis jeszcze odbiore prześwietlenie kregosupa i zobaczymy.Cieszy mnie to bardzo bo mamy swoje plany i duzo zalezało od dobrych  wyników.
Kupiliśmy też Milence nowa spacerowkę no i pare ubranek,potem się pochwale
Dzisiaj taka troszkę krótka notka bo Milenka się budzi,miałam napisać więcej ale musze na sam koniec pochwalić się jeszcze jednym
1 kwietnia Milenka pierwszy raz powiedziła Kocham Cię,a brzmiało to tak Mamo Kokam Cię
Jutro spotkanie  zprzyjaciółka takie babskie wyjście a 11 wybieramy się do ''siebie''.mielismy jechać 6 Kwietnia do żywca ale tez jedna wielka klapa przez pogode, wyjazd troszkę odlożony
Miłego Dnia Wam życze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz