sobota, 13 kwietnia 2013

Zakupowy szał-zdjęciowo

Obiecałam pare dni temu zdjęcia zakupionych  ubranek więc dziś będzie zdjęciowo
Tą sukienkę dostała od dziadków


A tą od drugich dziadków,wyprana ale jeszcze nie wyprasowana,bo ja mam takie małe zboczenie że zawsze nowe rzeczy piorę;)
Koszulka zakupiona wczoraj,jeszcze jedna ale juz foto nie robiłam jest pomarańczowa
Ta też wczorajszy nabytek
Getry i bluzka to nie komplet,,oprócz tych getrów jeszcze 2 pary w biedronce jende szare ze smerfem i czerwone chyba ze smerfetką, już  Misia nosi
Bluzka i spodnie
No i biała bluzka komplet od sukienki która dostała od dziadków

Milenka  już z większości rzeczy powyrastała,wczoraj  Milenke porwał na zakupy tatuś ja tez się wybrałam,pogoda była  brzydka na poczatku ale potem juz było lepiej
No i zakupiliśmy 2 pary butów,jedną Milenka sama wybrała fioletowe
Dobra dostyć tegho chwalenia się;)
U nas wszystko dobrze pogoda sprzyja spacerą
11 maja przyjeżdza starszy szwagier,bierze udział w jakimś biegu i 12 maja też,potem Nasza 5 rocznica ślubu
Wtniki mam dobre tylko prześwietlenie kregosupa cos tam wykazało,odnowiła się chyba kontuzja z wf z  6 klasy 25 kwietnia mam ortopede więc się dwoiem co i jak
Na a oprócz tego @ bawi się ze mną w kotka i myszkę 42 dc i cisza,ciąze wykluczam moze stres eh
No i na sam koniec nie mogłam sie ostatnio oprzec i zakupiłam takie cudo



2 komentarze:

  1. To cudo jak to napisałaś u mnie zaczęło się od maleństwa, jednej odnogi przywiezionej od moich rodziców i co? Musiałam kupić dużą doniczkę teraz (taką naprawdę dużą), bo tak mi się rozrosło :) a mama narzeka, bo ten jej cały czas taki sam :) zakupy świetne :) a buciki (zwłaszcza te różowe) genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale teraz można kupic świetne rzeczy na dziewczynkę :)

    OdpowiedzUsuń