czwartek, 6 czerwca 2013

Po troszku o wszystkim i prosba do Felicity

Witajcie
Dzisiaj moja mama ma swoje urodziny były kwiaty i życzenia
Mimo że tego tu nie przeczyta chciałabym jej życzyć dużo zdrowia bo to najważniejsze i spełnienia marzeń
Wczoraj już właśnie się wyjaśniła wieksza czesć problemów zdrowotnych mojej mamy i w poniedziałek szpital na jeden dzień i powinno być dobrze
U Nas znowu deszcz lubie jak pada ale chyba też juz potrzebuje słoneczka
Wczoraj byłam z Misia u lekarza bo był wielki krzyk przy sikaniu i oto zapalenie pecherza i do niedzieli antybiotyk i w poniedziałek powtórka badania moczu.W dzien już dawno chodzi bez pieluchy zostawiłam sobie pieluchy na noc ale już od jakiegoś czasu pielucha po nocy sucha.Wiec pewnie i  jeszcze troszke  poczekamy i na noc tez juz zrezygnujemy z pieluch  po ładnie woła.Teraz przy tym zapaleniu to nawet co 5 min
Ten rok jest jakiś dziwny szczególnie pod względem zdrowotnym
Dzisiaj tak króciótko
Bo przez ta pogode wena mnie opuściła,po weekendzie może będzie zdjęciowo bo jutro wybieramy się w drogę;)
MAM PROŚBE DO fELICITY BO CHYBA WYGASŁO MI ZAPROSZENIE NA TWÓJ BLOG A CHCIAŁA BYM MÓC WAS DALEJ CZYTAĆ NA GG WYSŁAŁAM CI MEILA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz