środa, 1 kwietnia 2015

Zerówka/zdjecia

Witajcie u Nas wieje że aż głowy chce urwać Ja się pytam gdzie ta wiosna
U Nas choroby poszły sobie już  odpukać bo już dość miałam
Dziś też zapisaliśmy Milenke do zerówki od września od godziny 8 do 14 zerówka mieści się w przedszkolu blisko domu,sama też do niej chodziłam mam nadzieje że małe się spodoba.
Narazie to ja chyba jestem wiecej zdenerwowana niż ona jeszcze tylko wniosek jutro donieść wydrukowany i czekamy na 28 kwietnia na listę przyjętych my wybraliśmy tylko jedną zerówke wiec nie powinno być problemu z przyjeciem
Martwie się tylko czy Misia da sobie rade bo wcześniej nie chodziła do przedszkola ale to bardzo mądra dziewczynka,lubi dzieci
Dziś Wam pokaże zdjęcie z niedziel palmowej jak już urosła bo dawno nic nie wklejałam
Przygotowania do świąt ciasta,pisanki w piątek,świecenie w sobotę i mama wybiera się do dziadków na cmentarz Święta Wielkanocne jak i Boże Narodzenie zawsze już będzie mi się kojarzyć z nutka smutku bo 4 kwietnia rocznica śmierci mego dziadka już 16 lat
Ta notka taka przeplatana o Wszystkim po troszku
Za chwil pare wybieram się na zakupy chociaż pogoda koszmarna ale co zrobić trzeba kupić składniki na ciasto może spotkam zajączka bo jeszcze prezentu brak
Nie wiem czy odezwe się jeszcze przed świętami więc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz