niedziela, 31 maja 2015

7 Rocznica Ślubu

Witajcie mamy piękną niedziele;))Wczoraj mieliśmy gości mój wujek z narzeczoną i sąsiadka wpadli na rocznicowe ciacho i kawusie;)A dzisiaj większość pojechała do babci na cmentarz bo skonczyła by 79 lat ja wczoraj kupiłam znicze w kształcie serca jedno dla babci jedo dla dziadka i mama moja wzieła i zawiozła
A ja zrobiłam obiad dzisiaj teraz mąż i Milenka odpoczywają potem może na rower
Nie dostałam dziś kwiatów chociaż bardzo lubie je dostawać ponieważ niespodziewanie w piątek sama zrobiłam sobie prezent...W czwartek byłam z Milenką i mamą na spacerze i zawsze blisko domu a teraz skończyło się na galerii handlowej weszłam pooglądałam na spokojnie pochodziłyśmy i spowrotem a w piątek rany co za dzień razem z Milenką ,mamą i koleżanką wybrałyśmy się na zakupy do tej galerii moje pierwsze od 2 lat potem lody było zaje......Koleżanka kupiłą body bo w Grudniu mama zostanie,a ja dla Milenki dużo rzeczy np.bluzki,sukienki,buty,skarpetki,majtki,lale,plecak i worki na buty do zerówki,dla siebie bluzki,spodenki,i bielizne.a tak przez te 2 lata to takie rzeczy kupowalam abo przez internet albo mama i maż kupowali a teraz sama moja radość jest wielka że się przełamałam
Pochwaliłam się mężowi telefonicznie bo był w pracy i stwierdził że zakupy mam w ramach prezentu rocznicowego.Mówiłam że mam w planach takie zakupy ale nie wiedziałam czy tam dojde a tu prosze;)))))
Jutro Dzień Dziecka i ok 11 też się tam wybieram z koleżanka i Milenką i na poszukiwanie prezentu dla mojej mamy na urodziny..mąż się śmieje że teraz popadne w zakupoholizm;))
Coś czuje że wracam do normalności powolutki więc ciesze się tym bo nigdy nie wiadomo czy ataki paniki nie wrócą,
Dziś już 7 Nasza rocznica zleciało nam to jak nie wiem a jak by to było wczoraj stalismy przed ołtarzem i ślubowaliśmy Dużo się przez te lata wydarzyło i tych negatywnych rzeczy i tych pozytywnych
Kochany mężu wiem ze tu od czasu do czasu zagladasz więc chciałam Ci podziekować  za te WYJĄTKOWE LATA;)))Bardzo Cię Kocham

2 komentarze:

  1. Nieco spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego z okazji tak pięknej rocznicy! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń