wtorek, 26 maja 2015

Za pasem czerwiec Dzień mamy

Witajcie
Mało mnie tu jakoś,ale nie było czasu żeby wejść i napisać.Tak to odkładałam
U Nas pogoda koszmarna pada,pada.pada
Przepraszam Was za błedy pod poprzednia notką
Co u Nas hmmm zaczne może od tego że walke o plac zabaw przegraliśmy,było zebranie wspólnoty mieszkaniowej i 4 głosy były za tak 11 na nie i wiekszośc  rodziców małych dzieci.Liczyłam że będzie na odwrót i większość będzie na tak,ale niestety bez tej zgody projekt nie mógł być zlożony w urzedzie miasta;((Więc jedna wielka lipa niestety pewnie jak emocje  te negatywne opadną  będziemy próbować do skutku
Negatywne emocje nie Nasze a sąsiadów ,u Nas bardziej zawiedzenie że się nie udało,że mydlili Nam oczy że beda na tak robili nadzieje ehh
Dzis kolejny mój dzień mamy;)))Milenka zaskoczyła mnie rano buziakiem truskawkową czekoladą,kartka którą zrobiła z tatą,i druga kartką z życzeniami oraz małym aniołkiem z porcelany z serduszkiem;)))
Nie umie jeszcze sama pisać więc tata jej pomógł uczy się dopiero literek
Co pare dni pyta się mnie  mamo jaki jest dziś dzień?Ja dziś jej odpowiedziałam że wtorem bo myslałam ze pyta o dzien tygodnia a Milenka do mnie nie bo dzień mamy;))Mamy też dzień buziaków,przytulania,dzień wymyslony przez czarną ciocie bitwy na poduszki;)))Takie Nasze fajne dni
Już w Niedziele Nasza 7 rocznica ślubu,w sobote mamy gości jeden wujek z narzeczoną,drugi wujek,a reszta zobaczymy czy wpadnie.Więc w piatek będe robiła ciasto i małę zakupy
A za tydzień 50 tka mojej mamy w sobote 6 czerwca i goście fajnie lubie tak jak dom jest pełen ludzi
31 maja moja Śp.Babcia ma swoje urodziny skończyła by 79 lat rany jak ja za nia tesknie
Dlatego że mamy żałobe te wszystkie wydarzenia będa skromne nie będzie jakiejś imprezy wielkiej i wogóle
Będzie w gronie rodiznnym na spokojnie
Wczoraj tez się dowiedziałam że za rok w Lipcu czeka Nas wesele  mego wujka brata mojej mamy
ślub cywiny a potem przyjecie w restauracji.Mój wujek chce żebym byłą jego świadkiem-na dzień dzisiejszy sie zgodziłam.Restauracja bardzo blisko mego domu wiec mam nadzieje że  z wyjsciem problemu do tego czasu nie bedzie
A oprócz tego @ się spóznia nie duzo ale..odkąd  w styczniu odstawiłam tabletki od neurooga @ wróćiła do normy a teraz cisza,..wiec zobaczymy
Uciekam Was poodwiedzać
Dla Mojej kochanej Mamy Wszystkiego Najlepszego wielu lat w zdrowiu,miłości,szczęściu;)))
Bardzo Cię Kocham

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz