wtorek, 11 sierpnia 2015

Sierpniowe upaly

Witajcie długo mnie tu nie było
U Nas jak chyba wszedzie upały-tropiki ja urodzona w sierpniu która powinna lubić takie pogody uwiebiam śnieg  zresztą jak Mienka ale to nie znaczy że siedzimy w domu,wychodzimy póżnym popołudniem spacerujemy,Mia się bawi  się z kolegami i koleżankami
Napisze co  u Nas.Wiec .Był pare dni temu u Nas Nasz kolega fajnie czas zleciał na piwku,zreszta moje pierwsze od 2 lat piwko,potem cola
Dzień po nim przyjechai moi teściowie wizyta była w miare miła,ale nie chce się za bardzo rozpisywać
Była rozmowa,było ciasto,wino
Muszę przyznać że po tej wizycie mam duży żal do nich ale tak jak wyżej nie będe się rozpisywała bo nie chce się denerwować
!3 sierpnia kolejne Nasze 2 rocznice bycia razem i zaręczynowa;))A 14 sierpnia stane się o rok starsza  na liczniku już 29 Rano wpadnie na ciacho koeżanka  bo w ten sam dzień jej maż ma tez urodziny,a potem reszta gości, 2 wujków,przyszła ciotka,kolega a reszta wyjdzie w praniu;))
A 31 suierpnia moja niunia kończy 5 lat będzie o tej małej imprezce osobna notka,Mienka zaprosiła już gości ,3 letnią Lenę.5 letniego Oskara z bratem 3 miesiecznym Igorkiem oraz 8 letniego Aleksa;))Miał być mój chrześniak12 letni  Dominik ale będzie jeszcze na obozie i córka koeżanki 8 letnia Dominika ale akurat tego dnia wracają z wczasów
Mąż powoli kończy 2 połowe swojego urlopu nigdzie nie pojechał  z wyjazdu zrezygnował
Powoli Milenkę przygotowujemy do zerówki plecak jest,buciki są,dres jest,sukienka na pierwszy dzień jest plus dodatki,środki czystości też są.Teraz jeszcze zgoda od pediatry ale to na dniach w czwartek ide potwierdzić godziny i posiłki i może coś więcej się dowiem
Zebranie w pierwszym tygodniu Września i szczepienie Mienki
Milenka przyjełą do wiadomości że idzie do zerówki raz chce raz nie chce iść róznie ale jestem dobrej myśli
Powiem Wam że nawet nie zauwazyłam że już sierpień
Na dzis to tyle jeszcze się odezwe w tym tygodniu tak mysle;)))
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz