sobota, 15 sierpnia 2015

10,12 i 29 Rocznicowo Urodzinowo

Witajcie u Nas dalej upały
My już po rocznicy 13 sierpnia mineło Nam 10 lat po zaręczynach  i 12 lat bycia razem no i co właśnie nic mąż zapomniał;(((Ja mu wysłałam fajnego smska z podziekowaniem za te wszystkie lata a on do mnie że przecież dzisiaj nie mamy rocznicy ślubu-faceci
Dzień póżniej skończyłam 29 lat przed południem wpadła koleżanka na ciasto i tzw kawe z prezentem za który bardzo dziekuje,podoba mi się kosmetyki.Posiedziałyśmy gdzieś do po 13 potem poszła bo tego samego dnia obchodzi urodziny jej mąż;))Potem wrócił mój tata z pracy byy zyczenia 3 czekolady i uwaga co wzbudziło u mnie smiech 3 kg udek z kurczaka padłam;))Moja mama dopadła mnie z życzeniami rano i z prezentem zanim wyszła do lekarza bielizna ,zegarek,bransoletki,wspóny prezent z tatą to był,ale że tata zgrywus to saszalał z udkami;)))Mąż tez tak od niechcenia złozył życzenia dał czekolady,Mila  śliczną laurkę
Fajna niespodzianka czekała mnie też ok 15 do prawie 22 godziny po precy wpadł mój chrzestny po pracy na ciacho dał kase,potem przyjechał nasz przyjaciel i razem z mężem i Milenka poszismy na piwko,Mila oczywiście sok i frytki Było bardzo fajnie potem jeszcze wpadła moja mama z koleżanką swoją.Było duzo śmiechu,rozmowy;))Dostałam dużą czerwoną róże.Szybko mi zleciał ten dzień nawet nie czułam że to moje urodziny,większość  straszy że za rok 30,ja róznicy nie widze.Wiek jak każdy inny-chodziaż jak  byłąm kiedyś przed 20 to uważałam że ludzie po 30 to już starzy są  ale moje myślenie się zmieniło
Dostaliśmy też zaproszenie na 12 września na urodziny do przyjaciele jak ja tam dojade nie wiem,ale obiecałam wiecc mam nadzieje że się wywiąże,kiedyś by problemu nie było ale same wiecie jak jest od 2 lat
Zrobie wszystko żeby jechać;))
Uciekam bo za chwileczkę nastepni goście wujek i jego narzeczona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz