wtorek, 13 listopada 2012

Nominacja

Zostałam nominowana przez Barbaroskę-Dziękuje
Teraz odpowiem na 11 pytań
1. Twój ulubiony kolor?
-Biały,niebieski
2.Co byś w swoim życiu zmieniła? A czego byś nie zmieniła?
-Wszystko jest tak jak chciałam
3.Ulubiony aktor?
-Nie zastanawiałam się
4.Nie toleruje?
-Kłamstwa,papierosów
5.Jak spedzasz wolny czas?
-Z córeczką  i meżem(jeśli ma wolne) na spacerach lub w bibliotece
6.Twój autorytet?
-Mama, i śp. Dziadek
7.Twój ulubiony kosmetyk?
-Niebieski tusz do rzęs,jedwab do ciała,i brokatowe lakiery do paznokci
8.Skoczyła byś na bandzi?
-Nie mam lęk wysokości
9.Zrobiła byś sobie tatułaż?
-Kiedyś chciałam
10.Kawa czy Herbata z rana?
-Herbata
11.Ulubiony aktor aktorka?
-Nie zastanawiałam się

Ja nie będe  nominowała dziewczyn zadam pytania a jak któras z Was ma ochotę zapraszam do odpowiedzi
1.Czego najbardziej się boisz?
2.Co sprawia Ci największa radośc w życiu?
3.Lody cytrynowe czy czekoladowe?
4.Miłośc czy przyjaźń?
5.Co dla Ciebie jest najważniejsze w związku?
6.Książka czy gazeta?
7.Bez jakiego kosmetyku nie wychodzisz domu?
8.Jaki lekarz powoduje u Ciebie największy strach  i dlaczego jesli taki jest?
9.Ulubiony kwiat?
10.Jak lubisz spedzasz swój wolny czas?
11.Rozmowa czy sms?



1 komentarz: