poniedziałek, 10 grudnia 2012

Powrót do nocnikowania

Witajcie u Nas wszystko dobrze prawdziwa zima przyszła ze śniegiem i -20mrozem
W sobote z mężem zrobiłam już zakupy świąteczne brakuje tylko karpia i małej cześći prezentów w tym do Misi ale dzis wybieram się z bratem na dalsze poszukiwania.
U Nas znów powrót nocnika,bo Misia  juz ładnie z niego korzystała a przez problemy z zalatwianiem był ostatnio jeden wielki krzyk i ani myslała o nocniku więc od dziś znów chodiz w majteczkach i zobaczymy jak szybko nocnik wróci do łask;)Mądra dziewczyna z niej ,więc mam nadzieje że szybko sobie przypomni do czego słuzy
Ostatnio nauczyla sie mówic nie bo nie,i pytania o cos tak właśnie odpowiada
Butla została tylko  nad ranem wieczorem je kaszkę z miseczki,no i smoka tez już wyciagamy na spanu
Mam tez problem bo jakiś czas temu byłam z misia u stomatologa i wszystko było dobrze a etraz mimo ze myjemy zabki 3 razy dziennie ejst na nich osad szczególnie na górnych od strony podniebienia i  bede musiała ją dziś  zapisac na kolejną wizyte bo martwi mnie to
notka krótka i tak o wszystkim lece sie ogarniać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz