czwartek, 28 lutego 2013

Prawie 30 miesięcy i zapach wiosny

Witajcie
U nas śniegu już brak,słoneczko wkońcu ładnie świeciło w powietrzu czuć że idzie wiosna.chociaż może jeszcze śniegiem sypnać oby nie.Bo jak tak świeci ładnie i grzeje słonko to aż lepiej człowiekowi
Napisze co u Nas,a więc zdrowie dopisuje odpukać
Tydzień temu wybrałam się z Milenką i mężem do centrum handlowego bo umówiłam się tam ze znajomą i jej  prawie 5 letnia córeczką.Dziewcyznki szybko znalazły wspólny jezyk i zaczeły szaleć biegać trzymając się za ręce,oglądały różne rzeczy.I Miło nam minął wieczór,Powrót do domu to była mala masakra bo taka śnieżyca była że szok.W poniedziałek wpadła  po dlugiej nieobecności Milenki chrzestna i wybralyśmy się  razem do Milenki prababci i tam też miło minał Nam dzień.We wtorek  Milenka została z dziadkami a ja wybrałam się  z Misi chrzestna do biblioteki oddać i wypożyczyć coś nowego.Wczoraj tez  byłam z Milenką w trasie wróciłyśmy wieczorem ,a mąż wział się za sprzątanie.Dzis rano byłam na kontroli u lekarza a potem tata z córeczką udali się na spacer(byli na dworcu  oglądac pociagi),bo mala je uwielbia.A ja dokończyłam sprzatać.Zaś w niedziele czeka Nas rodiznna mala imprezka bo mój chrzestny ma urodziny i napewno sie wybieramy.Więc jak widzicie nie nudzi Nam się w tym tygodniu.Potem nastepne imprezy w kiwetniu jedna w maju  31 mamy 5 rocznice ślubu i w ten sam dzien babcia ma urodziny.Potem  co miesiac jakieś  imprezy a najbardziej załadowany jest sierpień.
Na blogu też zagościła wiosna.jutro ide wysłaś spóźniony prezent dla koleżanki,ładne cienie do powiek i błyszczyk
No i to co mnie cieszy ,jeszcze trochę a czekaja Nas wiosenno-letnie zakupy dla Milenki no i chcemy kupić wózek spacerowy,bo ten co mamy to jest taki 2 w 1 ale do  15 kg i bardziej jako głęboki się nadaje i mało miejsca tam ma Milenka, a przyda Nam się spacerówka na dalsze trasy gdy się zmeczy,no i zdecydowalismy się też już na zajączkowy prezent będzie  to pociag-bo Nasza mała panienka  uwielbia pociągi
Dzisiaj wyszedł mi taki misz masz
Milenka ma już 100 cm coraz wiecej mówi zrozumiale i łączy dalej w dzień korzysta z nocnika na wyjście i noc pielucha gdy przyjdą cieplejsze dni to  będzie wychodziła bez już
Teraz uciekam bo  mały diabełek roznosi pokój

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz