czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowo-Zdjęciowo

Witam dziewczynki
Dzis mamy walentynki,kiedyś jakoś bardziej się cieszyłan na ten dzień,ale etraz z biegiem lat  doszłam do wniosku,że miłość poiwinno się okazywać przez cały rok a nie tylko w ten jeden dzień.Ale mąż i tak pamiętał i rano dostałam zdrapkę,ciasteczko z wróżbą, i duże serce z piernika z  napisem"Dla żonki" a Milenka mniejsze serce z napisem "Kocham"Mała rzecz a cieszy,odemnie i Misi  dostał kartkę i czekolade z napisem"Tylko Ty".No i  mój tata tez mnie zaskoczył bo jak wrócił z pracy mnie,mojej mamie i Misi dał w prezencie walentynkowym tez czekolade.
Za raz wstawie  fotki serduszek,no i obiecane z sali zabaw bo z niedzielnej wizyty u Lenki jeszcze nie mam
Moje serduszko
A teraz  od Misi
A teraz sala zabaw
A to nasza kolekcja smoczków 31 sztuk,które zostały schowane;)
U nas wszystko dobrze mąż  na noc poszedł do pracy.Więc walentynkowy wieczór spędze z Misią;)
Uciekam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz